2 dagar kvar... =)



Jaaao nu är det bara 2 d a g a r k v a r! =) det börjar närma sig, haha.

Igår var en sjukt mysig kväll hos Elin. Vid sjutiden gick jag dit som sagt, och vet ni vad? Jag bor längst bort, och det var jag som kom dit först, haha. :D Vi satt i Elins rum, åt muffins, som var hjärtformade, bytte julklappar & jag blev verkligen supernöjd, tack tjejer! <3 efter julklappsbytet bestämde vi oss för att spela lite kort. Linn mådde illa så vi gick en promenad till jätten & tillbaka igen. När vi kom in gick vi in på Elins rum & la oss i hennes säng och hade det supermys och superkul xD haha. Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjorde igår ;).

Idag har jag inte gjort så mycket, låg & sov väldigt l ä n g e. Tog en dusch, tog kort på julklapparna jag fick igår och sen satte jag mig här! Ikväll ska jag, Linn, Lisa, Eric och f ö r h o p p n i n g s v i s Elin hem till Viktor. Vad vi ska göra och vilken tid vi ska vara där har jag ingen aning om, men kul ska det bli i alla fall :).

Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar och på att Viktor ska höra av sig om tider & så. Tänkte spela lite wii efter maten :D haha.

Over and out!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback