25 December 2009.



Nu är julen över känns det som, bara nyår kvar! =)

Jag hade en helt okej julafton igår hemma hos farmor och farfar. Det var sjukt mysigt, alla tre familjer, Moster Ines & Rolf var där, och jag kunde nog inte ha haft det bättre faktiskt. Blev nöjd med mina julklappar också, de flesta i alla fall. Jag fick två skivor, 'flyttahemifrånsaker', prisonbreak säsong 4 + filmen, en ko-stekpanna, pengar, en tavla, och ett presentkort på carlings! pappa hade glömt att slå in och ta med en julklapp så den fick jag när jag kom hem istället =) och det var en ganska så stor kossa, som jag ska ha i mitt rum. För er som inte vet samlar jag på kossor för jag tycker att dom är så himla söta, haha. :)

Idag blir en chill-dag! jag känner att jag varken orkar eller vill göra något, bara vara hemma. Det kan vara skönt med såna här dagar ibland, speciellt med tanke på att imorgon åker vi till Västerås, om det är bra väder vill säga. Dock verkar det som att det ska bli sämre väder imorgon. så vi får se om vi kommer iväg eller inte.

Jag har lagt in de båda skivorna jag fick igår på datorn nu, och ska även lägga in dom på mobilen, så att jag har något bra att lyssna på i bilen imorgon! :D

Hade ni en bra julafton? =)

Over and out!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback