Miracles do happen! <3


Jag kommer ihåg dagen då vi träffades första gången, det var någon gång i Maj, minns inte exakt vilket datum det var menmen. Det var i folketshus och du hade på dig en f a i r f e s t t - s h i r t. Det första jag tänkte när jag såg dig var: 'oh shit vilken söt kille, det är inte ofta man ser såna söta killar & det är inte ofta man ser dom HÄR!'. Så jag bestämde mig för att börja prata med dig och det som kom fram var: 'du var på fairfest va?' hahaha. Vi började snacka och vi pratade väldigt länge! sen var du tvungen att åka till jobbet "/ & när du hade åkt trodde jag att jag aldrig skulle få se/träffa dig igen... MEN jag hade fel! Vi träffades igen, minns inte exakt var och när, men tror det var i somras någon gång. då pratade vi också massor & det kändes så bra, för jag kunde öppna mig för dig! <3 & även denna gången trodde jag att jag aldrig mer skulle få träffa dig... Fast vi träffades igen, den 6:e Augusti för att vara mer exakt & den gången var det mer speciellt! jag kände att jag hade starka känslor för dig, jag började gilla dig mer och mer för varje gång vi träffades. Den 6:e Augusti var också dagen då jag tänkte berätta det för dig... men jag hann inte göra det, för du berättade att du skulle flytta från vänersborg "/. Självklart blev jag lite ledsen, för det är inte ofta det händer att man känner så för någon, och så får man reda på att personen ska flytta och l å n g t b o r t dessutom. men vi träffades igen & nu känner jag att vi har blivit h u r b r a v ä n n e r s o m h e l s t och vi kan verkligen prata om allting! <3 det känns så himla bra alltså.

O m  j a g  i n t e  h a d e  s e t t  d i g.
O m  j a g  i n t e  h a d e  s e t t  d i n  t - s h i r t.
O m  j a g  i n t e  h a d e  b ö r j a t  p r a t a  m e d  d i g.
Då hade  det varit helt annorlunda, men nu är det som det är & M I R A C L E S  D O  H A P P E N! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback