Västerås imorgon =).



Annandag jul idag då & det var tänkt att vi skulle åka till Västerås idag. men vi kom aldrig iväg, på grund av vädret, så vi åker imorgon istället! =) Ska bli kul att åka upp dit och träffa större delen av släkten som bor där uppe för jag har saknat dom. så det kommer bli kanoners detta. Dock suger det att jag missar spelningen på Café Mic på måndag >.< wellwell, ibland får man offra sig lite (a). Det kommer ju mer spelningar som tur är :D. Kameran ska i alla fall med & om jag tar några bilder laddar jag upp dom här när vi är hemma igen.

Vi får se om jag har tid till att blogga när jag är i västerås. har jag det uppdaterar jag självklart! =)

Over and out!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback