Bilder från fallens & västerås :)



Hej på er!

Jag har inte bloggat här på ett tag. Det beror på att jag har haft fullt upp.
Det var fallens dagar & måndagen efter det åkte jag, familjen och min brors flickvän till västerås.
Hälsade på lite släktingar, shoppade & chillade sönder typ! ^^
Kan för övrigt berätta att både fallens och västerås har varit helnice! =)

Nu kommer lite bilder, enjoy! =)


Vi var och kollade på Va I Helvete på lördagen som sagt & jag tog massa bilder på dom:



Robin :)



Simon :)


Pajsarn & Simon :)



Robin :)


Dead By April spelade också:



& nu kommer några bilder från västerås:








Min morbror har skaffat hund, visst är han fin? =)

Det var några av bilderna det.
Mer bilder finns på min facebook & bdb, kolla in vettja! :D

C ya! :)

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

sv: oja! :)

han mår okej nu, äntligen hemma. har saknat han så!

allt bra med dig? <3

puss


2009-07-28 @ 20:43:36
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback