23 November 2009



Tjaaao!

tänkte uppdatera lite snabbt nu.

Bästa helgen på länge har det varit. Spelning både Fredag och Lördag. Punktering Förbjuden var lätt bäst<3 men banden i lördags var inte så dåliga dom heller. Trigger, som gick vidare, var fett bra!

Igår blev en chill dag. Gjorde inte ett skit typ, bara följde med pappa ut till överby och handlade litegranna och följde med honom när han lämnade bror på resecentrum sen på kvällen.

Idag är det Måndag och jag trodde jag hade försovit mig imorse. så jag messade Mariam och frågade om hon kunde säga det till Gun, men det visade sig att idrotten var inställd! :) så där slapp jag få ogiltig frånvaro typ yeeeah. Slutade tidigare på körkortsteorin också, fett chill.

Har varit och tränat nu och det kändes riktigt bra faktiskt. Har verkligen fått bättre kondition nu känner jag! :)

Imorgon är det Tisdag och öppet hus på skolan. Har en lektion bara, sen ska vi ha 'handelsträff' eller vad det nu heter x) det är i alla fall ett tillfälle där vi ska 'sälja' våra 'produkter' som vi har gjort i vårat övningsföretag.

Tror inte att jag kommer skriva här imorgon så ni får ha det så bra tills på onsdag! :D

Nu ska jag fortsätta lyssna på Punktering Förbjuden.<3

Over and out!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback