For A Pessimist, I´m pretty Optimistisc




Tjaaaao!

så heter låten jag lyssnar på just nu & det är en låt med Paramore =) vi gillar´t!

Blogg-orken har varit på botten denna veckan och jag orkar inte skriva så mycket nu heller.

Det var rätt skönt att komma hem från skolan idag och inte göra något alls, bara chilla gärnet typ :) kan vara skönt med såna dagar ibland, eller vad säger ni?! :D

Imorgon kväll blir det Skogshöjden för min del. Ska hem till Elin med Lisa & kanske även Linn. det ska bli riktigt kul :D. Vet dock inte vad vi ska hitta på men det är bättre än att sitta här hemma i alla fall! (Y)

Nu ska jag fortsätta lyssna på Paramore. För övrigt kan jag berätta att jag är sjuuuukt sugen på att gå på deras konsert den 30:e i Stockholm men eftersom att jag inte har så mycket pengar för tillfället och jag antar att biljetterna redan är slutsålda, så får jag hoppa över konserten denna gången! "/

See ya later dudes.

kaching kaching =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback