Halloween.



Halloj! =)

Jag lovade att berätta för er om hur jag hade det igår, och det är precis vad jag tänker göra nu.

Både dagen och kvällen var helt okej! =)

Dagen spenderades ute på Överby. Köpte en ny tröja/tunika på Carlings, underkläder, strumpor och en ny väska. Åkte hem, såg på filmen "Se upp för dårarna" och käkade efter det. Sen gick jag iväg till Linn och där var jag tills klockan var ca halv två. Det var väldigt trevligt. vi körde "snurra flaskan", spelade spel & satt och hade det allmänt trevligt bara.

Det var en kort sammanfattning om gårdagen. mer än så tänker jag inte skriva för det orkar jag inte just nu. men hur som helst hade jag en riktigt bra kväll igår och vill bara tacka alla som var med! :D

Har ni haft en bra Halloween? :) Vad hittade ni på igår? :P

Laddar upp lite bilder från igår nu också, men i ett annat inlägg.

Imorgon är det skola igen, fuck! "/ varför kan man inte ha lov i två veckor? wellwell, det är bara att stå ut.

Uppdaterar imorgon när jag är hemma från skolan & gymmet
puss så länge! =)


Kommentarer
Postat av: Linda

JO, det är sant. Jag håller med om träningsvärken ;P



Ja, jag gillade filmen. Den var inte sådär förutsägbar som de andra brukar vara. Men så älskar jag alla wallanderfilmer också :)

puss


2009-11-02 @ 16:36:31
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback