Red Lights



Heeey!

kom ut från duschen nyss och tänkte bara blogga lite snabbt nu.

Jag har börjat lyssna på Kid Down igen, efter några månader (a). Kan nästan alla låtarna utantill så just nu sitter jag och sjunger med till låtarna. För tillfället lyssnar jag på 'Red Lights' och därav rubriken. Dom är sjukt bra grabbarna det är dom verkligen! :)<3

Imorse hade vi prov i Samhällskunskap A, jag svarade på alla frågor och det kändes rätt så bra faktiskt. Vi kanske redan imorgon får tillbaka proven? Idag på Pigge´s lektion fick vi tillbaka proven vi gjorde i Inköp&Varuhantering för några veckor sen och gissa vad jag fick?! VG, det trodde jag aldrig men blev fett nöjd med det i alla fall och det borde jag vara :D (a).

Imorgon är det Fredag igen och jag ska till Ungdomsmottagningen & fixa p-piller på lunchen! sen på kvällen är det tjejkväll med Linn, Lisa och Elin här hemma hos mig. Vet inte riktigt vad vi ska göra dock men det blir awsome tror jag<3.

Kaching kaching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback