The weekend :)



Halloj! =)

Tänkte bara berätta lite kort om hur jag hade det igår.

Linn ringde mig vid 12 men jag var inte klar då, skulle ut och handla lite osv. så vi bestämde att jag skulle ringa henne när jag kom hem igen och det gjorde jag också! :)

Jag, Lisa och Linn tog två-bussen ner till stan & sedan 14:48 bussen upp till Skogshöjden. Dagen var hur bra som helst :). Vi bakade kladdkaka och på kvällen åkte vi till Sandhem, hem till Linn :D. Vi gick till jätten och sen kollade vi på Aristocats stavas(?) Jag stannade dock inte så länge, bara tills elva eller något, men sjukt mysigt hade vi det :).

Mer såna här dagar tack! <3

Laddar upp bilder från igår när jag har publicerat detta inlägget.

Vad gjorde ni igår? Har ni haft en bra helg? :D
det har i alla fall jag!

See ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback