Tjejkväll. Lindveden. Liseberg.



Heeeey!

Jag tänkte bara berätta för er om hur min helg har varit.

I fredags hade jag som sagt tjejkväll här hemma hos mig. Efter en strulig början av kvällen blev den till sist hur mysig som helst! Vi satt på träffen och åt pizza, gick till Jätten och köpte med oss lite godis, chips&dipp och sen gick vi hem till mig. Kollade på Bombay Dreams och efter det låg vi och pratade om allt möjligt tills klockan var 3 någonting, då bestämde vi oss för att sova!

Igår var det Lördag och vi låg och drog oss till klockan 12 någonting. Elin och Lisa gick hem till sig och jag och Linn följde dom. sen gick vi hem till mig igen och kollade på Festival, när filmen var slut gick Linn hem och jag fixade i ordning i källaren. Sen gick jag och mamma upp till Jätten och köpte godis till kvällen. Igårkväll var jag och massa andra folk i Lindveden, sjukt kul var det. 'Lekte' polis på vägen hem i Tim´s bil x) hahaha.

Sjukt mysiga/roliga kvällar har det varit denna helgen alltså! :) mer tjejkvällar jaaaao tack.

Idag har vi varit på julmarknaden på Liseberg. Gick runt där i några timmar och det var hur mysigt som helst verkligen. Är sjukt trött nu så det känns skönt att vi äntligen är hemma! (a) :D men en kul dag har det varit i alla fall.

That´s my weekend. Bilder från idag kommer inom kort, håll koll haha! :)

Over and out!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback