Tonight´s gonna be a good night.



Tjaaaao!

det stämmer fan. Ikväll ska bli en bra kväll haha. Jag ska som sagt ha tjejkväll här hemma med Linn, Lisa och Elin<3 ska bli hur kul som helst ass!

Jag råkade försova mig imorse, ganska rejält också (a), vaknade vid tio-tiden. Då hade jag redan missat en lektion och dagens andra lektion hade precis börjat. så jag sjukanmälde mig!

Åkte till ungdomsmottagningen och efter det hämtade jag ut p-pillren och köpte årets första julklappar. En till Marika, kusin, som jag precis har målat klart haha x) och en 'julstrumpa' till Harry, hamster.

När jag var klar på u-mottagningen och hade köpt allt åkte jag till farmor och farfar och hämtade hunden. sen satte jag mig och började måla på Marika´s julklapp och nu är jag klar med det. Sitter här och lyssnar på Paramore och försöker chatta med folk men dom är rätt osociala för tillfället har jag hört (a).

Tänkte ladda kameran så att jag kan ta bilder ikväll och sedan lägga upp här! skönt att det är fredag i alla fall.

Vad som händer imorgon har jag ingen aning om, det kanske blir Lindveden med massa folk?! :) om jag inte är väldigt trött och bara tar en chill-lördag hemma, vi får väl se. känner att jag vill träffa Emil också, kanske kan göra det imorgon?! :D

På Söndag ska vi i alla fall åka till Liseberg och gå på julmarknaden med Jessica (Max´s tjej), Max och Jessica´s familj, det ska bli skoj!

Kaching kaching. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback