Y.



Det är lite över ett år sen jag fick reda på att du hade flyttat tillbaka. Kvällen då du berättade att du hade flyttat tillbaka var den bästa kvällen i mitt liv. Jag var i Vänersborg då & vi messade hela kvällen. när jag kom hem ringde jag dig och vi pratade aslänge! Kommer du ihåg?! Mycket har hänt det senaste året och nu har vi så många minnen tillsammans<3. Vi blev tillsammans och var det i lite mer än en månad. Det var du som trodde på vårat förhållande, som var ett distansförhållande, och sen dumpade du mig bara... helt känslolöst, på sms "/. Du sårade mig sjukt mycket den kvällen :/ det gjorde du verkligen och jag har haft sjukt svårt att gå vidare med det här... Men nu äntligen har jag klarat det och det känns så jävla bra! dock vill jag att allt ska vara som "vanligt" mellan oss, att vi ska kunna prata om allting, såsom vi en gång har kunnat, men allt vi hade är förstört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback