A night for the outcast



Jaaaao precis så hette spelningen igår och den var verkligen awsome! :) Först ut var cabinett, från skövde. det var första gången de spelade i trollhättan och jag tyckte dom var riktigt br. Efter dom var det dags för Punktering Förbjuden, fett jävla bra som alltid var dom, och det var för att dom spelade jag åkte till spelningen<3. Sista bandet & också arrangörer till hela kvällen var Innocent Fall och dom är riktigt grymma för att vara så unga, jag menar de är ju trots allt bara 15 år och gud så bra dom är! :D Det är er vi ska tacka, så tack Innocent Fall för en sjukt bra kväll igår & tack till er jag var med, ni vet vilka ni är<3. Tog lite bilder på spelningen igår och här kommer några, enjoy!












Punktering Förbjuden :) <3













Innocent Fall :) <3

Kommentarer
Postat av: Sabrina

SV;

haha samma här, sen är det inte lika noga!

speciellt inte när svenska folket röstar på jubelidioter! :p


2009-10-03 @ 13:01:50
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback