Höstlov.



Hejhej.

Tänkte bara uppdatera lite snabbt nu. Jag har höstlov nu och det känns riktigt skönt att slippa tänka på skolan i veckan. sova länge på mornarna och hitta på saker på dagarna, och framförallt ta det lugnt! :)

Imorgon åker jag till Västerås vid elva-tiden och kommer hem igen på tisdagkväll någon gång. ska hälsa på mormor&morfar, för det var ett tag sen jag träffade dom sist! ska även åka till stockholm med morbrorhasse och min kusin Marika, och där ska vi hälsa på Leif(morbror), Alex (hans fru) och Leona (min kusin). Så det blir riktigt nice detta =). Bilder från Västerås & Stockholm kommer antagligen på Onsdag om jag har tid/ork och lust vill säga. Ska även uppdatera er om hur jag har haft det under de här dagarna.

Nu ska jag ta och kolla lite bloggar, bdb och facebook tänkte jag! sen blir det mys med mamma framför tvn och efter det ska jag sova. ska ju upp tidigt imorgon :).

Ha det bra, puss&kommentera<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback