BRB. VARA!



Idag skulle jag ha träffat min nya handledare, så jag åkte ut till Överby, men hon var inte där.
Jag köpte nya solbrillor & kikade lite på presenter till tjejerna! sen tog jag bussen till farmor&farfar och hämtade hunden och sen gick vi hem.
Gick ner till datorn så fort vi kom hem & nu har jag suttit här i över en timma.
Ska ta och ringa till min nya handledare nu och kolla när hon kan ses.
Sen ska jag börja packa, det jag ska ta med mig ikväll. Ska på spelning i Vara & stannar över natten i farmor&farfars sommarstuga, bara en liten bit därifrån ;).

Tar med mig kameran och laddar upp bilder redan imorgon antagligen! dock vet jag inte hur länge vi stannar kvar imorgon, men är det något så finns jag på mobilen :D.

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback