gymmet^^




Som vanligt på tisdagar så har jag även ikväll varit och gymmat.
Jag & mamma har slutat vara med på pass & tränar istället ute i gymmet.
Idag var vi där i ca en timma och jag tränade:
- 30 minuter på löpbandet.
- 20 minuter på cykeln.
- 10 minuter styrketräning.
Har hittat nya 'maskiner' som jag har tränat på ett tag nu, och som är bra för axlar/armar.
Sen jag har börjat använda dem känner jag faktiskt att mina axlar/armar känns mycket bättre än innan. jag har nämligen haft väldiga problem med mina axlar/armar förut.

Anyway.

Igår var det studiedag och dagen spenderades med Elin & Linn.
Vi gick ner till stan och var där ett tag. jag fick köpte mig ett schnyggt linne på Gina & Linn köpte nya byxor =).

Sitter här & känner mig riktigt stolt över mig själv nu :). Tänkte äta lite glass lite senare & det förtjänar jag (a).
Imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förräns 12:20. Dock ska jag åka tidigare till skolan för att gå till kuratorn, prata med Leo & sedan luncha med Emelie & Veronica.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vil oxå träna på gym, men ingen att träna med :(



Sv: Tack :D!! tack ;) haha.. saknar dig oxå!!! puss<3


2010-04-27 @ 22:00:17
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback