TORSDAG



Jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag, det har mest blivit bild-inlägg på det senaste.
Nu har jag inget annat för mig så tänkte skriva om hur jag har haft det.

Förra veckan var det påsklov & jag har haft ett toppen lov! :D lovet innehöll övernattningar av Sötfrida och min underbara barndomsvän Frida, tjejkväll,shopping med tjejerna, spelningar och långa nattpromenader med bror min ;) och dessutom en riktigt god påsk-lunch hos farmorfarfar.

Nu har skolan börjat igen och i tisdags fick vi tillbaka uppsatserna vi skrev innan lovet. Jag fick VG- på min och nöjer mig med det. Annars har skolveckan varit chill!

Igår ringde Jan, min lärare, och berättade att han äntligen har fixat en ny praktikplats till mig. Bara tanken på det gör mig glad! Dock kunde jag inte börja på det nya stället denna veckan, men imorgon ska jag åka & träffa min nya handledare, Carola, och det ska bli spännande. Ser fram emot att börja praktisera där istället :) tror jag kommer trivas bättre.

Imorgon när jag har träffat min nya handledare tänker jag stanna kvar ett tag ute på Överby för att leta nya solbrillor & sen även kolla runt på lite saker jag behöver såhär inför våren/sommaren =) & sen imorgon kväll blir det Markus Krunegård i Vara. Det lär bli gryyyyyyymt! :D

Nu ska jag gå upp & sätta på ugnen för att sen laga mat ;) sen måste jag plugga lite inför tisdagens Småföretagande B prov. funderar på att sätta mig där ute på altanen och plugga eftersom att det är så skönt väder ute =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback