from yesterday



Lovade att jag skulle berätta om igår/inatt. Har tid över nu så nu ska ni få veta vad som hände. Jag tar det från början, det blir enklast så.

Jag, Alexander, Linn & Lisa tog bussen ner till stan och mötte Frida på torget. vi gick till Grillplace och käkade! rätt som det var fick Lisa för sig att hon ville gå på bio och eftersom det blev som det blev förra helgen tänkte jag att jag skulle joina henne :). Så vi frågade de andra om det var okej & alla sa att det gick bra. Jag och Lisa gjorde upp en bra plan. Vi skulle följa med till BS, få en stämpel, gå till bion och sedan komma tillbaka in på BS, det låter väl inte så konstigt? Problemet var bara det att vi inte fick någon stämpel :c. Menmen. Vi gick till bion, köpte biljett & såg Harry Potter & dödsrelikerna del 1. den var bra, mycket bättre än jag trodde.  när filmen var slut skulle vi gå in på BS igen, MEN det kostade pengar & varken jag eller Lisa hade lust att betala 60:- inträde för att se ett band vi inte gillar. Så vi ringde ut Linn & Alexander, stod och snackade med dom hur vi kände & de förstod oss. Vi träffade Barkis och hon och en kompis till henne skulle till Meza. jag, Linn & Lisa ville joina Barkis & hennes kompis, eftersom att ingen av oss gillar FSX, som spelade på BS. Alexander tyckte inte det var så roligt inne på BS för han ogillar också bandet. Så han sprang in och kollade med Frida om det var okej att han också joinade oss istället, men det var det tydligen inte?

Vi fick beslutsångest. kom på att "triangeldrama" var fel ord att beskriva det med, händelserikt passar bättre xD.

Det slutade i alla fall med att jag, Lisa, Linn, Alexander, Barkis och hennes kompis drog in på Meza! Jag träffade Simpa som tydligen jobbar där. Fredrik var där & var aspackad, haha. Han trodde att vi spelade kort xD lol. Linn träffade några från hennes "gäng" så hon lämade oss.

Vi smsade Frida och sa att vi skulle mötas utanför BS vid 01.30?! för hon skulle sova över hos mig. Så vi gick dit efter ett antal Smirnoff och det dröjde lite innan Frida kom ut. En snubbe kom fram & snackade med mig och Lisa om hur vi skulle ta oss hem, trevligttrevligt :). Ett tag tänkte jag att han kunde joina oss, men han försvann, haha. Frida kom ut och sa att hon hade hittat en kompis där inne som hon kunde sova hos istället. så allt löste sig till sist i alla fall!

Det var väl det hela tror jag, fast känns som att jag har glömt något :$.

Later!


Kommentarer
Postat av: emmi

svar: [email protected] :)


2010-12-04 @ 21:08:55
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: madde

sv: hihi det är lugnt du! Jag är nog den sista som ska klaga så=) Ehm jag har inte gjort så mycket, var i skövde igår men... har bara varit hemma och softat typ. Vad har du gjort i helgen?♥


2010-12-05 @ 14:31:02
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback