Back on track!




Förlåt för dålig update.

Denna veckan har jag knappt suttit vid datorn någonting. har varit helt slut efter praktiken & inte haft någon lust heller! men tänkte bara göra en update nu så att ni vet att jag lever.

Pratade med min kurator idag och fick några papper som jag ska fylla i tills nästa gång vi ses. Det känns så sjukt bra att vi tar tag i detta nu, det är på tiden känner jag. nästan alla lärare vet hur jag mår, plus att mamma också gört.så detta ska jag klara av (Y) känner att jag är påväg upp igen!

För övrigt har det inte hänt så mycket. är tillbaka på praktiken igen & det känns jättebra, det är aningen tomt med kunder så det enda vi gör är att spela kort nästan, men ändå :).

Är sjukt trött & aningen förkyld, men ska iväg och träna ikväll ändå. Imorgon blir det BS med Sötfrida och på lördag ska jag, mamma & pappa handla julklappar & troligen passa min underbara kusin Ludvig! Lär bli en nice helg detta :D.


Ah just det, höll på att glömma:





kaching kaching :)

Kommentarer
Postat av: al

Just nu är det uppehåll från snöandet, vilket är skönt, för jag ska ta en promenad ner mot stan senare. Hoppas att det håller sej så här.

Vad som är mindre skönt är att det är -8 grader ute, och det lär väl inte bli varmare ju mer kväll det blir =/ ...



Ah, hoppas att du får en då ;) . Jag fick en förra julen, fast jag inte önskat mej nån, och den hänger med än så länge iaf.



al


2010-12-03 @ 14:51:51
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback