Jag trodde att jag visste hur jag kände...


Jag trodde att jag var säker på hur jag kände för dig, men jag hade så fel.
På en kväll förändrades allt känns det som!
Innan i Lördags var jag säker på att jag inte gillade dig på det sättet längre,
inte så som jag en gång har gjort i alla fall.
Men det kändes likadant då som sist gång vi sågs.
Det finns någonting mer än bara vänskap! vad det är vet jag inte men det kanske är så att jag är kär i dig.
Det är så jag känner i alla fall men jag hann aldrig förklara det för dig.
Vad fan tänkte jag på egentligen? Jag borde ha berättat det för dig, jag skulle ha gjort det men jag tänkte "äsh jag kan ta det nästa gång vi ses istället." men vem vet då är det kanske för sent?
Jag säger ingenting än utan måste verkligen känna efter nästa gång vi ses hur det känns då.
Jag har redan starka känslor för M & det är honom jag tänker på helatiden och jag blir glad bara jag hör hans namn... Men när jag träffar dig känns allt så himla bra & jag kan prata om allt med dig, du förstår mig väldigt bra och jag vill verkligen att vi ska kunna vara så bra vänner oavsett vad som händer! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

E det mig du skriver om ;)? Nej, skojja! Finns här om du vill prata!! Älskar dig!!<33



Sv: Då får du hälsa grattis till henne!! :D<3


2010-02-16 @ 21:50:48
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Linda

Det låter klurigt det där. Ibland tänker man inte speciellt långt, tyvärr.



Vi åkte med Mariella till Helsingfors :) Det var supermysigt att bara åka jag och Gustav :) Jag jobbar på nordby supermarket, mataffären på Nordby. (Dit alla norrmän åker och handlar kött o.s.v.) Haha



Hoppas det löser sg för dig och att du kommer underfund med dina känslor!


2010-02-17 @ 16:52:43
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback