10 Januari 2010.


Sitter och lyssnar på Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down, för tillfället.

Jag följde med pappa till Skövde idag när han lämnade Max. Så nu är det tomt här hemma igen. Bara jag, mamma, pappa & djuren hemma =) ganska skönt faktiskt. Fast ibland saknar jag förstås min bror, och då blir det för tomt här hemma "/ <3.

Wellwell...

Vi stannade inte i Skövde så länge jag och pappa. Bara följde med Max & Jessica till någon affär där Max bytte sin xbox mot en ny, för den gamla har nämligen slutat fungera :o. Sen åkte vi till Maxi där Max handlade saker han behövde, mat osv. Efter det åkte vi till Max´s lägenhet & kollade så att den nya xbox:en fungerade och det gjorde den. Så jag och pappa åkte hemåt igen! =)

Ikväll blir en riktigt chill kväll framför tvn :), fast först ska jag sitta här ett tag har jag tänkt^^. Måste göra allt som ska göras på facebook, typ petville, happy aquarium & farmville (a) hahaha. Jag har blivit helt beroende av det ass :o och nu vill jag bara komma upp till en högre level i allt! :D

puss & kommentera. <3

Kommentarer
Postat av: Fia & Lucas

Tack :) Han är 6 månader om 9 dagar.


2010-01-10 @ 19:46:50
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Frida Welin

Sv: mAN har en massa paket, två var har vi, sen så slår man en/två tärningar och om man får 6:or så får man ta en/två paket.. och när dom e slut på bordet så öppnar vi dom och så kör vi en gång till, när man vet vad det är i paketen fast på tid :) det e jätteskoj!!!:)

<33


2010-01-10 @ 20:01:39
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Frida Welin

Sv: Det är jätteskoj! Vi är hela släkten :) 14 eller nått ;) det e nog roligare ju fler man är :)



Puss<3


2010-01-11 @ 19:07:12
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback