28 Januari 2010



Fett ovärd dag i skolan idag "/. Gick från 8:15 - 11:30 och lyssnade på treorna som redovisade! trodde vi skulle få fika men det fick vi inte :/ (a). Jag vet inte var jag fick det ifrån xD haha, tyckte Mariam sa det, menmen. Jag tyckte att lärarna kunde ha planerat dagen lite bättre i alla fall :o för först lyssnade vi på två redovisningar, sen fick vi rast och så höll det på från att vi började tills vi slutade "/ de kunde ha tagit alla redovisningar på en gång för då hade man slutat ännu tidigare! =)

Efter skolan åkte jag till farmor&farfar och hämtade Macho. Gjorde i ordning lite mat till mig själv och sen satt jag en lång stund vid datorn ;). Efter det gick jag och Macho ut på en lång promenad. Det var hur mysigt som helst, skönt att få släppa alla tankar och nervositeten man har inom sig för en liten stund. Vi var ute i en halvtimma, nästan 40 minuter och det var så skönt att bara gå där, dock var det lite kallt! "/

När mamma&pappa kom hem blev det mat och maten idag var jättegod haha! =) Pappa är duktig på att laga mat han :).

Har inte gjort så mycket mer idag, bara tagit det lugnt, fett skönt :)<3.

Imorgon är jag ledig! Ska bara åka med Jan, Caroline & Stefan till Coop för att träffa våran handledare. Jag är nervös >.< men hoppas att det kommer gå bra ;) det gör det säkert.

Ska gå in & kolla bdb, fejjan och försöka gå upp i level på farmville, happy pets & happy aquarium och när jag har suttit här ett tag ska jag kolla på tv tänkte jag =).

Puss & Kommentera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback