Allt gör mindre ont sen.



Precis så heter låten jag lyssnar på nu! Allt gör mindre ont sen - Markus Krunegård ;).

Idag har jag varit på Coop med Stefan, Caroline & Jan och äntligen träffat min handledare Ingalill och Ulla. Det känns bra att ha det gjort! Nervositeten försvann rätt fort och jag kände att jag kunde slappna av, vilket var väldigt skönt :). Vi satte oss ner vid restaurangen och gick igenom lite viktiga saker. Jag har ju piercing i näsan men den får jag snart ta ut pga praktiken, men det är det lätt värt det :). Tror att vi alla tre kommer trivas bra på Coop och att Jan följde med idag kändes väldigt bra. Kommer praktisera på Coop varje Torsdag-Fredag fram till sommarlovet och jag längtar redan nu tills det blir Torsdag ;).

Efter Coop åkte vi tillbaka till skolan. Jag och Stefan väntade på bussen tillsammans och åkte sen tillsammans till torget där jag gick av & han fortsatte att åka! Jag passade på att gå runt & kolla i lite affärer :D tog lite egentid för kände att det behövdes (a). Min foundation tog slut imorse så jag köpte en ny på Åhlens, så nu är jag nästan helt pank >.< menmen, som tur är får jag pengar redan på Söndag igen :D. På 21an, bussen alltså, träffade jag Elin och vi pratade om ikväll :). Hoppade av vid Willy´s och hämtade Macho<3.

Har precis ätit lunch, toast och oboy blev det idag, gottgott! Ska boka ett spinning-pass till mamma och sen kolla runt på internet lite, läsa lite bloggar & kolla bdb och facebook. Efter det ska jag duscha, gå ut med Macho och vänta på mamma & pappa så att vi kan äta xD haha.  Ikväll blir det antagligen mys hemma hos mig med tjejerna ;) och imorgon&Söndag är det Musik Direkt som gäller, ska bli himla kul! :D <3

Bilder kommer! :)

Puss & Kommentera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback