Är helt slut :/



Är helt slut efter en dag med tjejerna. Har haft jättekul som vanligt, det har vi verkligen =). Åkte ner till stan vid ett som sagt och gick & åt på Thai-Singbar direkt när vi kom ner till stan :). Träffade Lovisa så hon följde med oss och käkade, haha, det var väldigt flummigt inne på restaurangen ett tag och samtidigt väldigt mysigt! Det var första gången jag åt där & jag säger som så här att jag gärna går tillbaka dit^^. När vi hade ätit gick vi runt på Oden och kollade i lite olika affärer. Lisa var den enda som shoppade, vi andra bara provade en del kläder :). Åkte hem från stan vid fem någonting och sen gick vi hem till Elin. Elin ville ha kaffe och tog fram lite muffins åt oss, sjukt goda var dom<3. Efter att vi hade fikat gick vi ut på en promenad och sen gick alla hem till sig! :) Jag & mamma tog ut hunden, sen gick jag ner och duschade & nu sitter jag här! :) Lyssnar på låten Day ´N Night nu, den är verkligen bra ^^ haha. Ska kolla på andra avvan sen och efter det ska jag gå upp & läsa lite tänkte jag! :)
Imorgon blir en chill dag. Vi ska bara lyssna på treorna när de redovisar om sina praktikplatser och sen ska vi fika & efter fikan slutar vi, vid 11:30 ungefär, riktigt chill! =)

Blev inte så många bilder tagna idag, så jag har inget att ladda upp (a).

Puss & Kommentera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback