Cadillac



Jag vet att jag har varit dålig på att blogga nu det senaste. men det har varit så mycket med jul & nyår och allt vad det heter. Men nu är det ett nytt år, så jag samlar nya krafter & sätter igång med bloggandet igen =).

Sitter och lyssnar på BD nu och därav rubriken. Har precis duschat & ska snart kolla bdb och så :p.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Bara tagit det lugnt. Jag har gått runt helt osminkad & utan att platta håret, har haft på mig tights och den nya tröjjan jag köpte igår. Dagen har varit helt okej nu när jag tänker efter! Det kan vara skönt med såna här dagar ibland, speciellt när man vill att det ska vara lov längre, haha.

Imorgon är det sista dagen på lovet och jag och mamma ska upp tidigt, för vi ska nämligen åka till gymmet! Har inte varit där på evigheter känns det som, så det ska bli skönt att börja träna igen tycker jag =).

Nu ska jag som sagt kolla bdb, lite bloggar & facebook!

Ha en bra kväll! =)

Puss & Kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback