Engelska


Sitter i skolan och har engelska nu.
Slutar om en halvtimma ungefär.
Då har jag håltimma, så jag passar på att åka hem och käka lite!
Sen åker jag tillbaka till skolan igen, vid 11:30, och har de två lektioner som är kvar & sen efter det slutar jag.
Vid 14:25 tror jag? är inte riktigt säker dock...
Det är lite jobbigt att ha koll på tider & så nu, eftersom att jag precis har bytt klass :o.
Men som tur är har ju Mariam schema, så jag får kolla på hennes tills vi får nya scheman. =)

Har ingen aning om vad som händer i helgen, men ikväll blir det antagligen en myskväll med chips & cola. Känner mig trött & schleten, så en hemmakväll blir perfekt ikväll! :) <3 Min bror & hans tjej, Jessica, kommer också hem ikväll så då kan jag ju passa på att umgås lite med dem också :D (Y).

Later! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback