Helgen^^.



Min helg har varit helt okej & nu tänkte jag berätta för er vad jag har haft för mig =).

I Fredags var det spelning som gällde som sagt. Innan jag drog ner till stan chattade jag med Frida och vi bestämde att hon skulle hänga med mig och Anne-Sophie på spelningen & sova hos mig efteråt. Jag åkte ner till stan vid 18:00, träffade Anne-Sophie kvart över sex och sen gick vi in på Max, för Anne-Sophie skulle äta! Inne på Max träffade vi Moni & hon berättade att hon precis hade hämtat en hamster ;). När Anne-Sophie hade ätit klart skulle vi gå till torget för att möta Frida, men när vi var vid Tre Luckor såg jag att Frida satt där inne. Hon hade fått skjuts istället^^. När Frida hade käkat klart gick vi iväg till M15. Det var inte så mycket folk & inte så många bandnamn man kände igen, så det var spännande att se vad det var för band. Jag tyckte att tre av banden som spelade var sjukt bra :) dock kommer jag inte ihåg vad något av dem hette "/. Efter spelningen gick vi runt på stan ett tag & såg Håkan, Kide & Viktor inne på Olearys, dock var vi bara utanför så vi kunde inte snacka med dom :/. Kide kom ut senare så Frida fick pratat med honom i alla fall, hahaha jag fegade ur xD. En trevlig kväll var det i alla fall! :D

Igår gick vi upp vid elvatiden jag och Frida. Åt frukost och sen gick vi iväg till Alexander :D. Han var nyvaken när vi kom, men satte på sig kläder & följde med oss ut till Överby =). Jag fick tag på ett par jeans och blev supernöjd med dem! <3 När vi var klara ute på Överby väntade jag och Alexander med Frida på hennes buss ;) Jennie var också med, men hon åkte hem tidigare...

Igårkväll var det tänkt att jag, Lisa, Elin, Linn, Eric & Viktor skulle vara hemma hos Viktor och göra något allihopa. Men det blev inställda planer :/ så det var bara vi tjejer som träffades! Vi var hemma hos Elin och hade myskväll, kollade på film & gick upp till Jätten och köpte godis ;) nicenice! <3


Oj, det blev ett långt inlägg & jag har inte berättat om idag än. menmen, får ta det någon annanstans ;) på bdb antagligen, för jag orkar inte skriva mer nu xD.

Puss & Kommentera<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

sv; visst visst.

Har du min msn?

annars: [email protected]


2010-01-18 @ 21:34:48
URL: http://evefuckinglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback