Spelning ikväll.



Anne-Sophie joinar mig ikväll =) det blir bara hon & jag (som åker dit tillsammans alltså). Det var ingen annan som kunde, tråkmånsar (a), men jag ska ju träffa Lisa, Linn, Elin, Eric & Viktor imorgon så :D.

Jag har nästan precis kommit hem från skolan. Har hämtat Macho hos farmor&farfar och duschat och nu sitter jag här och väntar på att mamma och pappa ska komma hem, så att det blir mat.

Vid halv sju ska jag träffa Anne-Sophie ikväll och tills dess ska jag: sitta här ett tag till, äta, sminka mig & platta håret och sen vet jag inte vad som händer xD kommer la bli stressigt som vanligt så att det slutar med att pappa får skjutsa ner mig till stan (a). Haha så brukar det bli i alla fall^^. Menmen, vi får väl se hur det blir denna gången :D.

Tänkte läsa lite bloggar, kolla bdb & fejjan och göra allt som behövs göras t ex farmville, happy pets och happy aquarium. Beroende?! Jaaao (a).

Bilder från ikväll kommer antagligen upp här på bloggen redan imorgon ;).

Puss & Kommentera <3

Kommentarer
Postat av: Sabrina

SV;

kaasssiiiing =))



skall du ta och köpa mössan ngngång eller? :D hahah.


2010-01-16 @ 14:32:28
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback