Allt gör mindre ont sen


Har inga lektioner så jag är hemma idag, skönt det när det bara är 2 dagar kvar till sommarlovet, fast jag får sommarlov redan imorgon efter praktiken.

Imorgon har jag först praktik & sen blir det till att ta bussen hem, äta och sen skjutsar pappa ner mig och Anne-Sophie till resecentrum där vi ska ta bussen till Falköping & sedan byta till tåg till Västerås. Min kusin, Sanne, tar nämligen studenten på Fredag & det vill jag verkligen inte missa<3. Plus att Anne-Sophie aldrig har varit i Västerås så det passar perfekt att hon hänger med :D.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... Jag har träningsvärk sen igår, tränade nämligen Zumba-fitness med mamma :). Men jag tror jag ska damma & damsuga där uppe i vardagsrummet, så att jag får lite pengar (a) och sen ska jag packa också, inför imorgon :D. Funderar på att kolla på någon bra film sen eftersom att vädret inte är det bästa just nu >.<. Men först ska jag sitta här ett tag tänkte jag! =)

Uppdaterar senare!

Peace out.


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack :) blev väldigt nöjd med jackan!! Tack :) fast det tycekr jag e svårt, händer e enklast!!



Saknar dig oxå!! puss<3


2010-06-09 @ 18:08:33
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback