1 8 M a r s 2 0 1 0.




Skulle egentligen ha varit på praktiken idag men fick en ångestattack idag igen & sjukanmälde mig istället! ringde gråtandes till Jan och sa som det är, att jag trivs mindre och mindre på Coop och han skulle tänka på saken. I eftermiddags när han hade tänkt klart ringde han mig och kom med sitt förslag^^. Så jag ska förhoppningsvis börja praktisera på Trestads Musik istället & det kommer bli så mycket bättre där, det känner jag på mig =). Så imorgon blir det inget Coop för mig, Jan ska ringa imorgon på morgonen & sen kanske vi ska åka ner till Trestads så att jag får träffa dom & förhoppningsvis börjar jag där redan nästa vecka, spännande! :D

Wellwell... Snart är det helg och jag har ingen aning om vad som händer imorgon :o. Antingen drar jag till M15 och träffar Tönnäng men då får jag stå ut med hiphopskiten & det vet jag inte om jag klarar >.<. Annars drar jag till Mic om jag hittar någon som är på ;) eller så blir det till att vara med tjejerna om dom nu kan<3, får ringa och kolla med dom imorgon! :D Tänker inte sitta här hemma i alla fall, det är ett som är säkert^^. På lördag blir det i alla fall bio med Lisa & Alexander :) ska se Farsan & käka i stan innan, kanonkul! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback