23 Mars 2010


Hej, idag är ingen bra dag för Emma.
Har varit trött hela dagen. Öm i kroppen. Irriterad på allt & alla. Inte bra!
Hade prov näst sista lektionen & det gjorde mig bara tröttare. så jag gick inte på engelskan.
Jag orkade helt enkelt inte! istället åkte jag hem & sov ett tag istället.  
Har varit & tränat på Sportlife ikväll, så nu känns det lite bättre i alla fall :) skönt det.


24 dagar kvar tills jag ska se Markus Krunegård i Vara! =) <3


Det sägs att man lär sig av sina misstag.
Varför gör jag då samma misstag om och om igen?


Kommentarer
Postat av: Linnéa/CB

sv: Vet inte om nån av mina bandvänner har svarat dej, men Vbgs teater ligger iallafall i Folkets Hus! Hoppas du kommer! Många bra band. Kram!


2010-03-24 @ 20:20:14
URL: http://coffeebreakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback