OKEJ, inte längre en musiktidning "/



När jag hämtade posten förut låg en OKEJ-tidning & väntade på mig i brevlådan.
Jag tog in den och bläddrade igenom lite snabbt & jag blev väldigt besviken.
Jag har prenumererat på OKEJ sen 2005 eller 2006? och förr blev jag alltid lika glad när det började närma sig en ny månad, för jag visste att OKEJ-tidningen skulle komma.
Så är det verkligen inte nu för tiden.
OKEJ har alltid klassats som en musiktidning enligt mig, förr stod det alltid om band som skulle komma till Sverige eller hade varit här. Det stod allt man ville veta om artister & så fanns det korsord, en sida där man kunde skriva vad man tyckte och tänkte om saker & andra kunde svara på inlägget, tidningen var även full av massa affischer på artister/skådespelare, plus att det var massvis av tävlingar man kunde vara med i.
Idag är OKEJ som vilken tidning som helst, tycker att den påminner mig om Fridatidningar eller KLICK! & så har det varit i ungefär ett halvår nu.
När förra inbetalningscheken kom visste jag inte om jag ville fortsätta att prenumerera på tidningen, men nu har jag verkligen bestämt mig, jag ska sluta med det! för jag är besviken "/...

Kommentarer
Postat av: Frida

Fyyy så dåligt!! sicken ej-hålla-klasen-tidning xd konstigt det blev men du förstår ;) haha <3




2010-03-29 @ 20:56:40
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: nej, men sara gör ;) så jag passade på ;) och boken e bra!! :D<3



Tack :D:D haha, kolla nu ;D <3 puss


2010-03-29 @ 21:41:04
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Linda

Tråkigt när det ändrar så.. :(



Ja, det var det verkligen. Bara bra med mig. Med dig då? Händer det något skoj i påsk? Puss o kram


2010-04-01 @ 20:54:48
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, precis..



Jodå, det rullar på. Är grymt trött på det men det går. Skönt med lite ledighet nu! Är bara ledig till tisdag eller onsdag men. Hur går det för dig i skolan? Låter som en härlig påsk. Jag skall också bara vara ledig och så kommer mikaela från strömstda hit så vi skall nog ut imorn iallafall. :)

Puss


2010-04-02 @ 20:02:15
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback