Gött väder & sömnproblem.



I två dagar har det varit underbart väder ute & det gillas starkt!
Så fort jag kom hem från skolan igår bytte jag om och satte mig ute på baksidan & solade.
Idag har jag också varit ute en hel del, men inte lika mycket som igår.
Jag trodde inte att jag hade fått någon färg, men när jag stod i duschen alldeles nyss insåg jag att jag faktiskt hade fått liiiite färg (a) det är ju alltid något.

Nu till något helt annat...

Enda sen jag var liten har jag haft sömnproblem. Jag somnar inte förrän runt 2-3 på nätterna, fast jag lägger mig och försöker sova vid 23:00 - 00:00 på vardagarna och lite senare på helgerna, så ibland ligger jag vaken till 4-5 till och med & så har det varit så länge jag kan minnas. Mamma tycker att jag ska gå till en läkare eller skolsyster och se om de kan göra något åt det. Då får jag säkert sömntabletter & det har jag redan försökt med! när jag åt sömntabletter sov jag djupare, men jag hade fortfarande problem med att somna... Jag har testat det mesta för att få lättare att somna, men ingenting funkar "/. Vissa perioder har jag lätt att somna, men de är oftast kortvariga. Har ni några tips på vad man kan göra för att somna lättare? =)

Puss & kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Jag har sommarjiobb ;) JAAA vi måste ses snart!!! puss<3


2010-05-21 @ 14:39:22
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback