Utmaning & Kultur´10 =)



Ville bara säga det att jag inte kommer kunna blogga så mycket i helgen.
Jag har fullt upp hela helgen! :D

Idag är det dags för utmaning mellan MÅG och Nisse igen & vi ska ta revansch. sedan när utmaningen är slut ska jag ta bussen hem, äta, byta om & sen åka iväg till Vänersborg där det är Kultur´10. :D
Det är i Vänersborg jag kommer hålla till hela helgen, eller ja, imorgon & Lördag, men jag har mobilen med mig så det är bara att ringa om det är något. Har ni inte mitt nummer, synd för er ;).

Jag är hemma från praktiken idag btw, för dom på BR tyckte att det var onödigt om jag bara skulle komma dit 2 timmar för att sen åka & kolla på utmaningen.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen & äta frukoooost! :D MÅG-tröjan ska på & vid 12:00 tar jag bussen ner till stan och möter upp Mariam, Emelie & Veronica.

Ha det toppen & hör av er om det är något! :D<3




Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, låter topppen!! :D Hoppas att ni vinner över erics skola!! ;) Heja Emma och måg!!! :D<3



Slött praktik du har då ;) Men hoppas att det e bättre på br än där du var förut!!! Ses på fredag? :D hoppas att vi kan!!! Skor chick it will be!!! :D



haha, jag sitter på engelskan, slutar om fem minuter.. och vi ska skriva om ett land/region/stat och jag har valt Nord irland!! :D hoppas att jag kan få åka dit någon gång i detta livet ;) haha.. onödig info för dig<3 men jag gillar att du kommer att läsa detta sen och troligvis svarar ;) på allt detta onödiga!! :D



puss love u!! <33


2010-05-07 @ 13:34:08
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej :) igen ;) kommer inte ihåg om jag frågade ifall du hade pengar på mobilen, har du det? haha :) Bra att veta inför fredag om en vecka ;) så gäller det:D Puss<3 Ha en underbar helg!!


2010-05-07 @ 15:50:29
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback