julmyyys









Mamma har satt upp ljusstakar, julgardiner & stjärnor här hemma i helgen och nu har jag fått julkänslor!
Det är snö på marken, och så mysigt här hemma, så jag vill bara ha jul nu :).

Känns helt sjukt att det bara är 3½ vecka kvar tills julafton också, man hinner knappt med, tiden går alldeles för fort. det känns som att sommarlovet tog slut igår! :)

Vi handelstreor har bara en vecka kvar i skolan & sen har vi praktik de två sista veckorna, eller ja hela vecka 50 & tre dagar vecka 51. känns helt ofattbart. och sen när vi kommer tillbaka till skolan efter lovet igen är det sista terminen innan studenten! :)

Wellwell, kort skoldag idag, vilket är otroligt skönt. det har inte hänt så mycket idag så har inte så mycket att skriva om dagen.

Imorgon är det praktik som gäller. Mellan 10 - 18. lär bli nice :)

Någon mer som har fått julkänslor btw? :D

Peace out!

Kommentarer
Postat av: madde

sv: hihi=) Inte så mycket faktiskt, varit i skolan du vet.. okej är fortfarande här men ändå:P Är värsta trött, inte bra att se på film mitt på dagen typ... är redo för sängen haha:D Själv då?♥


2010-11-30 @ 14:36:27
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: emmi

svar: förlåt för sent svar!

tråkigt o höra, men om du känner för o prata kan du adda min msn som du hittar någonstans på min blogg antar jag! kramar


2010-12-01 @ 16:01:58
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Alexandra

svar: Jovisst det går bra :)

Vad är det för skolarbete? :)))


2010-12-02 @ 16:07:21
URL: http://isepona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback