ledig idag!



Är ledig idag som sagt.
har städat & grejat lite här hemma, plus att jag är hundvakt.
skolkatalogen kom idag så jag har kollat i den lite :).

Lite senare i eftermiddag ska jag gå iväg till Elin & sova där från inatt tills söndag. Ikväll har vi huset för oss själva tror jag? & imorgon är vi barnvakter ;) hihi. lär bli en ganska lugn helg detta med, men det är skönt!

Just nu har jag en sovande hund i mitt knä, sött! tänkte sitta här en liiten stund och sen ska jag lägga mig i soffan & kolla på tvn.

Vi hörs antagligen på Söndag när jag kommit hem från Elin :)





Peace out!

Kommentarer
Postat av: al

Låter bra =) ! Vad ska du hitta på då?



Nä, jag vet inte hur många centimeter det kommit =S . Och mitt ögonmått är värdelöst så jag vågar inte ens chansa på nåt. Man blir snöig ovanpå skorna iaf när man är ute och spatserar =) .



Oj, hjälp, jag har ingen aning om vad jag önskar mej =O . Jag har inte önskat mej nåt på flera år! Det jag behöver eller vill ha köper jag ju till mej själv när det är aktuellt, liksom ...

Du då, vet du?



al


2010-11-26 @ 17:32:53
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback