snöööööö :c



är hemma från praktiken idag, har fortfarande mensvärk så sjukanmälde mig idag med! :c
men imorgon måste jag till praktiken känner jag, hur ont det än gör. eller så ringer jag min lärare & berättar för honom exakt hur det ligger till. fast förhoppningsvis orkar jag med det imorgon :) *håller tummarna för det*.

När jag drog upp persiennerna imorse fick jag en oväntad, inte så uppskattad överraskning. DET ÄR FULLT AV SNÖ HÄR!!!!! :c plus att det blåser & shit också. så idag är jag faktiskt glad över att slippa gå ut :$. Känner dock att jag behöver frisk luft, så får väl ta en tur ut till brevlådan och hämta posten lite senare i alla fall, och ikväll ska jag nog ta en promenad med hunden :) kan vara bra att få frisk luft trots allt.



Wellwell. Jag har precis hittat ett spel på facebook som jag sitter & nördar nu! :$ "Acne Panic" heter det och det går ut på att klämma finnar XD HAHAHA! har man inget liv så har man inte (a).

Ska sitta här & spela ett tag till och sen ska jag få i mig något att äta. Funderar på att rosta bröd med jordnötssmör, omnomnomnom<3.

/ E

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: I know, jättesöta! Köpte dom på Lager 157..

Kram!


2010-11-09 @ 15:06:18
URL: http://blogg.veckorevyn.com/annas
Postat av: al

Nej, det stod 10/11 på min mobil, den hade hoppat fram en dag av sej själv =S ... Det vara bara att gå till inställningarna och ändra, men det var ändå mystiskt.



Ska snart ner till stan för en balettlektion. Tänkte cykla om det bara ville sluta snö-regna ...

Själv då?



al


2010-11-09 @ 15:11:11
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: sofia

Sv: Det är absolut inge roligt att ha ont i magen :( Usch fy och blää!



Kul att du vill vara med! :D

Finalisterna kommer upp lite senare så håll utkik!


2010-11-09 @ 19:27:53
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback