23:08




Har inget bättre för mig nu, så passar på att blogga.

Igår åkte jag hem till Sötfrida som sagt & det var riktigt trevligt! :D av någon konstig anledning råkade jag ta fel buss, så jag kom dit tidigare än jag skulle egentligen, haha x). Frida kom i alla fall till "torget" och mötte mig och vi gick hem till henne. Jag träffade hela tjocka släkten känns det som & kände mig hemma direkt när jag kom innanför dörren (Y) alla var så himla sköna i Fridas familj, speciellt hennes låtsaspappa XD hahaha. Kan berätta lite om vad jag & Sötfrida gjorde, men kortfattat. TV, datorn, tjöööt & flumm! <3 Vi har alltid lika kul när vi träffas & jag längtar redan tills vi träffas igen :$.

Ikväll har jag varit på spelning på M15 & vill ni veta en sak? TAKING ACTION VANN! :D Kände på mig det långt innan att det säkert var de som skulle vinna, eftersom att de är så himla bra, men jag blev chockad när juryn läste sin motivering om "krigsuniformerna" som Fredrik sa ;) haha. Ett annat band som var himla duktiga dom med var Knights of Hangover & idag var de bättre än förut tycker jag :p. Det blev en del bilder tagna men är för trött för att lägga upp dom nu, så det får bli imorgon istället^^.

Nu ska jag läsa lite bloggar & kolla fejjan, sen ska jag gå upp och se på någon bra film :).
Tack Frida för att jag fick sova hos dig igår & tack för en underbar kväll ikväll Elin! :D <3

Peace out!

Kommentarer
Postat av: daniella

svar: Okej :)

Nu är du med i frågestunden och jag har svarat på frågorna! händer idag?

KRAM


2010-10-24 @ 08:54:41
URL: http://danitza.blogg.se/
Postat av: JoJo

sv; ja fast dom blev inte riktigt så många. :) men det var buffé så det var lätt servering. :) sen var vi 4st som jobbade med så det gick riktigt bra :)

hur mår du idag? puss


2010-10-24 @ 12:57:19
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Anonym

Det är alltid kul att titta på tv. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)


2010-10-24 @ 17:13:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback