höstlov!





Sitter i skolan & har en liten rast. Börjar kvart i två igen & då är det dags för dagens sista lektion.
Slutar kvart över tre idag & då är det höstlov! :D ska bli så jävla gött ass.
Har inte så jättemycket planerat mer än att min kusin  från Stockholm kommer & hälsar på ikväll, imorgon blir det fest hemma hos Linn & så ska jag bara vara med kompisar. Ska försöka träffa Daniel någon dag. OCH så måste jag städa. Menmen, tar med mig kameran till Linn på lördag & bilder från festen laddar jag upp när jag orkar.
Jag hade sett fram emot att få se Kid Down live igen, är lite småsur för att jag missar det, men jag kommer få så kul hos Linn! Plus att det kommer fler chanser att se dem :D <3. Bästa grabbarna! :)

Nu ska jag kila :) hörs senare.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: JoJo

sv; ja men nu har jag hittat en fest att dra till så min helg är räddad! ;D cock ingen halloweenfest, men en fest i alla fall. haha!

hoppas du får en bra helg med din kusin och på halloweenfesten. :)

puss!


2010-10-29 @ 16:29:33
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: al

Jag är kassa-/butiksbiträde i en matbutik. Låter inte så fancy, men det är skitkul och man får underbar kontakt med människor!



Men såna kvällar behövs =) !



al


2010-10-30 @ 17:52:38
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback