The Fixer



Eftersom att jag inte har haft någon praktikplats att gå till & eftersom att det inte är någon skola för oss på tisdagar-onsdagar har jag varit hemma de här två dagarna (iförrgår & igår). Passade på att städa rummet inför mitt kalas på Söndag & passade även på att plugga till provet jag hade idag ;). Det var rätt gött att få två dagars ledighet måste jag säga, jag menar, vem vill inte? Skolan är lite väl jobbig ibland! Fast nu har jag börjat gilla skolan igen, men ja, ni fattar vinkeln^^.

Som jag skrev så har jag inte haft någon praktikplats att gå till i veckan. Jag började ju på Gallerix, men förra måndagen fick jag reda på att de tydligen inte kan ha kvar mig? Det hade för lite personal & kunde tydligen inte sysselsätta mig XD. När man börjar trivas riktigt bra på ett ställe så är det självklart att det skiter sig med det "/. Men nu har jag fått en ny praktikplats i alla fall, jag ska vara på Yesterday och börjar där redan på tisdag förhoppningsvis. Egentligen skulle jag ha börjat redan i tisdags, men min nya handledare var sjuk då, så det gick inte ._. åh, jag blir så trött på allt ibland. Menmen, nu ska jag inte klaga, inga negativa tankar här inte :p. Yesterday lär ju bli nice det med! =)

Peace out!



Kommentarer
Postat av: JoJo

sv; okej, jag håller tummarna för dig att det gick bra! :)

hehe det är lugnt ^^

jaa vi hade det jättetrevligt. har alltid trevligt när jag umgås med henne :)

har du någon favorit i idol då?

puss på dig raring


2010-09-23 @ 19:07:58
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Michaela johansson

Tack för kommentaren =) Den låten du sa har jag inte hört, är inte så bra på musik nu för tiden när jag aldrig lystna på radio eller har något musik program och det är tråkigt... Hade bra bra.. Puss


2010-09-23 @ 19:58:48
URL: http://miichajohansson.blogg.se/
Postat av: Tanja

Sv; Ja, eller hur ^^

Tack så mycket, detsamma! :)


2010-09-23 @ 19:59:06
URL: http://ttanja.blogg.se/
Postat av: JoJo

sv; ja det var trevligt med. :) ja det är min absolut bästa vän. :)

ja alice är bra.. :)

ikväll ska jag och killen fira att det var precis 5år sedan vi träffades för fösta gången, i morgon ska jag och elin till ikea och sen ska hon bleka min otroligt långa utväxt och på söndag ska jag flytta mina möbler hem till killen. själv då? :)

puss puss


2010-09-24 @ 15:09:33
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Michaela johansson

Ska absolut göra det.. =)) dFör mig det lite stark dricka och en sväng till lastbilsträffen imorgon.. Kul.. Vad händer hos dig då? Puss


2010-09-24 @ 18:12:20
URL: http://miichajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback