Bra start på lovet♥



För ett par veckor sen? skrev jag om min hamster, att hon nästan hade lyckats rymma från sin bur (länk till inlägget.). Som tur var har jag två burar, så bytte tillbaka till den lilla igen och funderade på att köpa ännu en bur. Sen har det gått några veckor & Dixie har inte försökt rymma igen, tills i helgen. Jag kollade med mamma & pappa vad dom sa om att köpa en bur igen och igår åkte vi ut till Överby och köpte en ny bur, som hon faktiskt verkar trivas ganska bra i:).

en sån här bur blev det:). den är egentligen till för gerbiler, men både på Fidos & Zoo 4 you sa de att den passar perfekt för "rymmare". Den är stor & bra också och plasten är extra hård, så nu ska hon väl inte lyckas rymma?:$

Kan även passa på att berätta att påsklovet har startat bra!♥

Igår blev det först Överby som sagt, fick köpt buren & även två par nya skor. På kvällen blev det Prison Break-marathon & övernattning med Linn och Lisa:)♥. Och idag har jag tagit en fika med mina fina vänner Emelie & Veronica, i solen, på strandgatan:).

Solen skiner om dagarna & jag mår toppen!:D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad bra att ni lyckades hitta en bra bur; jag hoppas att Dixie inte försöker rymma från den :)



sv. Jag tyckte att den var bra, men det gick lite fort emellanåt. Man kunde ha kortat ner storyn för att få med mer information, och för att korta ner tempot, men som jag sade är den bra :)



Puss!


2011-04-19 @ 19:48:24
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Micaela

SV: Okej, får kolla upp den! :)

Jodå, det är bara bra! Själv då?


2011-04-19 @ 22:52:47
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: MADDES

Ja nu mår jag bara bra igen så skönt så! vad gör du idag?


2011-04-20 @ 14:13:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: madde

sv: haha:D well, som du kanske har förstått vid det här laget så åkte jag inte dit, kommer inte göra det heller. Inte denna veckan iallafall haha:P När åker du dit?



Härligt med sol!



Sorry för sent svar, varit död en vecka typ:D


2011-04-20 @ 18:41:41
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: jessica

haha ja det gör det , slarv av henne :o

kan ju inte påstå att jag njuter av lovet just nu, bara lite, för jag saknar ju inte skolan direkt! :s


2011-04-20 @ 22:04:48
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: mattias schenström

hejsan, jag läste inte igenom all text, men jag undrar vart du köpte buren? kanske står men jag hinner inte läsa. tack i förhand Mattias


2011-07-11 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback