fredag!


Det var tänkt att jag, Lisa & Alex skulle till Linns praktik idag på öppethus - MEN vi hittade inte dit, så vi åkte hem istället XD HAHA. Kom hem för några timmar sedan & så hamnade jag här...

Sitter & pratar med trevligt folk och ska snart käka tror jag :3. 

En snubbe ringde mig nyss om ett jobb jag har sökt!:D Och jag har fått ett uppdrag nu. Blev peppad - så detta ska bli riktigt kul ;). Dock är deadlinen redan den 15, alltså på torsdag, men jag hinner allt utföra uppdraget innan dess :).

Ikväll ska jag hem till Linn för lite härligt häng och imorgon ska jag på spelning med Emelie! :3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skoj! :D Är glad för din skull!


2011-12-09 @ 18:06:13
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/
Postat av: emmi

fina du :D

- eller, massa fint! tycker jag, grymt bra saker :D

huhuhu, 9 dagar kvar i skolan totalt, får lov den 22:a. så onödigt?

uuh va tråkigt. vet hur de är >.<

kramis


2011-12-09 @ 22:24:41
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback