nytt år, nya möjligheter!



Nytt år, nya möjligheter!
that´s it:)


Har ovanligt många mål jag vill/ska uppnå 2011:
- Ta dagarna som de kommer.
- Confusion med Elin!
- Ta tag i övningskörningen &  skriva in mig på körskolan, och förhoppningsvis ta körkort.
- Satsa på skolan nu sista terminen.
- TA STUDENTEN!
- Söka jobb.
- Åka på festival med Anne-Sophie?
- Flytta! vart vet jag inte än, det beror på i vilken stad jag ska plugga.
- Pierca underläppen.
- Sluta vara paranoid.
- Tro på mig själv, för jag vet att jag kan så mycket mer!

Jag hoppas verkligen att 2011 blir minst lika bra som 2010! :D

/ E


Kommentarer
Postat av: emmi

Heeej !

det var verkligen ett tag sedan.

jag mår fint, dudå? =)

och min jul var jättemysig och nyår var kalas! (fast slutade illa på akuten :P fast inte sååå illa! haha)

hur var det själv då? ♥♥♥


2011-01-05 @ 23:50:22
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra löften :)


2011-01-08 @ 14:47:11
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback