Countdown - 3 dagar kvar!



Långhelgen började fint, väldigt fint faktiskt!♥ Och slutade med förkyldning, halsont, huvudvärk & magont för min del :( men den har varit bra. Speciellt torsdagen:$.

Idag är det tisdag & bara 3 dagar kvar till studenten
. Tror ni jag är nervös? Ja! Men som jag och Bambi pratade om igår kväll så känns det som en lättnad :). 

Har varit i skolan en kortis idag och planerat lite inför morgondagen och inför fredag. Imorgon vid halv tre hämtar Maria upp mig för att åka till Grästorp & fixa flaket! sen imorgon kväll ska klassen träffas hemma hos Zanne & festa lite :). Låter kul men vet inte hur jag gör då jag vill bli frisk tills på fredag! Funderar på att vara med ett litet tag i alla fall och sen dra hem igen, men får se hur det blir :).

Vi får se vad dagen har att erbjuda. Jag skulle egentligen ha tränat, men mår inget vidare så jag skippar det idag :(. Funderar på att ringa till D och kolla om han har lust att komma hit ett tag kanske? men han är säkert i skolan så jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. Annars får jag väl bara lägga mig på soffan, kolla tv och vila! för jag måste vara frisk på fredag! :)

Imorgon ska jag upp tidigt för att gå till vårdcentralen. Har ett födelsemärke på ryggen som jag är lite orolig för :/, plus att jag ska ta upp lite andra saker med.

Det var väl det jag skulle skriva om tror jag? Det var något mer, men har glömt vad det var så det tar vi en annan gång :$

Peace out!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu?


2011-06-07 @ 13:23:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Emilia

Allt bra med dig idag? :)


2011-06-07 @ 15:44:41
URL: http://liljedahlsliv.blogg.se/
Postat av: Mette

Allt bra med dig?:)


2011-06-07 @ 22:35:57
URL: http://majkenasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback