Lista


Lovar du att vara ärlig?: Sure thing.
Du heter: Emma
Smeknamn: Emmz, Embem, Empem osv.
Låt just nu: lyssnar inte på musik just nu :c
Beroende av: COLA! Förutom det musik, sömn & närhet!
Favoritkaraktär(er): What? beror helt på från vilken film/serie det är..
Vem behöver du mest just nu? Någon som kan göra mig lycklig.
Vad tror folk om dig? Ingen aning. Folk får väl ha sina uppfattningar om mig, men dom ska inte döma innan dom vet något.
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är så pass snäll som jag är. Om jag överhuvudtaget får komplimanger..
Vad säger du för att imponera på någon? -
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv helt & hållet. Vågar stå för det man säger och tycker. Och har du bra musiksmak går du hem direkt :)
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja det händer allt XD
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Just nu. Ganska okej. Dock har jag lite förkylningssymptom XD. Hur är det med dig då?:)"
Vilken är din favoritmålning? Ingen aning XD
Vart bor du? Ungefär 7 mil utanför Göteborg.
Trivs du där? Nej.
Har du några converse? Bara fejk XD
Festar du mycket? Nej.
Brukar du bli för full? Nej - jag vet var min gräns går.
Vad har du för mobil operatör? Telia.
Är du allergisk mot något? YES! Citrusfrukter, pollen & nötter D:
Har du haft sex idag? Nej.
Nästa mål i ditt liv? Komma in på högskolan!
Hur svarar du i mobilen? Ah, hallå. eller Hej, det är Emma.
Vem ringde du senast? Hm.. Elin?
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Minns inte XD
Sov du ensam? Ja.
Tycker du om din pappa? Klart jag gör.
Brukar du komma i tid? Ja, för det mesta.
När mår du bra? När jag är runt folk som bryr sig om mig och som jag bryr mig om.
När blev du fotad senast? I dunno. Hatar att vara med på kort - jag tar hellre kortet :)
Hur känner du dig nu? Trött & uttråkad.
Vanligaste färg på dina kläder? Svart.
Vad tycker du om fötter? I don´t like! Fotfobi D:
Är du smart? HAHA, ganska:$
Är du aktiv i skolan? Går inte i skolan, så nej xD
Hade du en bra kväll igår? Ja :)
Favorit dryck på morgonen? Vatten, ORKA eller Oboy
När brukar du gå och lägga dig? Typ, 01:00 - 02:00
Är du blyg? Det beror på. Ibland är jag väldigt blyg & ibland helt tvärtom XD mysko!
Sysslar du med någon idrott? Jag gymmar!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaa.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full? Det beror på hur mycket jag har ätit & druckit innan XD så det är olika.
Har du spytt offentligt? Nej.
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan? Pass!
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag? HAHA, jag är tjej så det jag brukar göra?
Använder du stjärnor eller kajal? Kajal.



Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

roligt o läsa :D


2011-11-19 @ 15:38:00
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaha haha :)


2011-11-19 @ 16:42:01
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Filmen var jättebra! :) Då har du missat något!


2011-11-20 @ 01:44:07
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback