onsdag

Hade varken tid eller lust att sitta vid datorn igår, så därför blev det inget bloggande.

Började gårdagen med körlektion! Jag är klar med ett till moment nu så på nästa körlektion ska jag börja träna på start i backe :). Känns bra att det går framåt.

Gjorde inte så mycket efter körlektionen, låg mest i soffan & kollade tv. Men på eftermiddagen var det dags för körkortsteori igen. Lektionen var chill, men seeeeg :c.

Träffade Veronika en snabbis igår kväll och resten av kvällen spenderades med Linn, trevligt!:)

Idag är det onsdag och jag tänkte ta mig en kopp té och plugga lite körkortsteori. Måste städa hamsterburen och packa inför imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Svar: Idag ska jag bara ta det lugnt. Vad gör du nu då?


2011-11-09 @ 14:21:45
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: MALVA

- Okej :)


2011-11-09 @ 16:02:19
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback