kör en till lista bara för att xD

Namn: Emma
Ålder: 19.5
Längd: 161
Skostorlek: 38, 39
Född: Trollhättan
Bor: Trollhättan
Gör just nu: den här listan, chattar med folk och dricker vatten.
Vad är du rädd för: att bli lämnad ensam och få mina känslor krossade igen "/
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är ärlig och kan säga det jag tycker, jag är enkel att vara med.
Det roligaste jobbet du haft: Putte I Parken. Lätt!
När tog du ditt körkort: working on it.
När grät du senast: häromdagen.
När skrattade du senast: igår ?
Vem åkte du bil med sist: mina föräldrar.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? en vitamindricka xD
Vem sov du hos sist: Emelie.
Vem sov hos dig sist: Marika - kusinvitamin.
Vad var du rädd för när du var liten: hm..
Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: veterinär.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: en del.
Värsta smärtan du råkat ut för: ingen aning xD. eller jo, när jag stukade foten som liten "/
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: människor, mina djur, musik
Dold talang: kan sjunga med stängd mun.
Vad finns oftast i din handväska; plånbok, mobil, laddare, smink, hårborste och massa random saker xD
Har du piercing eller tatuering: piercing. tatuering inom en snar framtid :D
Vilket är ditt favoritplagg: underkläder
Sämsta egenskap: är väldigt velig av mig i de flesta sammanhang. kan aldrig bestämma mig.
Ord du använder för mycket: awesome, okej ?, nice, typ.
Vem litar du mest på i hela världen: har lärt mig att man inte kan lita på någon..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4.
Favoritgodis: naturgodis & choklad.
Vem ser du upp till: Herr Krunegård♥

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Härligt med fredag va?! Har du några roliga planer för kvällen? :)


2012-04-20 @ 11:30:51
URL: http://maddisenj.se
Postat av: iiiden

åh naturgodis är godast:D


2012-04-21 @ 10:26:48
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Hej, hur mår du nu då? Har det blivit lite lättare? :)


2012-04-22 @ 19:33:42
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback