ledig dag :)

Idag är det Onsdag och jag har varit ledig från kursen. Kommer alltid vara ledig på onsdagar och det kan jag vänja mig vid, haha. Tänkte gå upp runt 10 men kom inte ur sängen förrän 11:40.
Förstår inte varför det ska vara så svårt att komma upp ur sängen när man är ledig, jag menar när man vet att man ska göra något går i alla fall jag upp lite innan klockan ringer.. Det är mysko det där!

Har varit väldigt seg idag så har inte gjort mycket alls. Mest legat i soffan och kollat tv, och så har jag sovit och det behövdes verkligen. Känner mig lite piggare nu :).

Städade båda burarna idag så nu är mina djur lyckliga! Det var första gången jag städade marsvinens bur sen de kom hit och ni skulle sett hur de skuttade runt i den nystädade buren. De trivdes verkligen :D.
Måste städa mitt rum snart med men det känns inte lika viktigt - huvudsaken är att mina djur mår bra.

Imorgon är det torsdag och dags för kurs igen... På lunchen tänkte jag gå till frisören som ligger i Oden och boka ny tid, måste nämligen raka min sidecut snart igen :).

Menmen, nu har jag inget mer att skriva.. tänkte kolla lite bloggar osv innan Big Brother :D

Hoppas allt är fint med er :)

Peace!




Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Ja, precis. Jag antar det, c'est la vie ;)



Jag mår bra, är lite trött bara. Du då? :)


2012-04-25 @ 21:46:00
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: iiiiden

sv: åh tack!:D

kram


2012-04-25 @ 23:18:36
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Emelie

Aw, kan se framför mig hur de skuttar omkring :D

När blir det klippning? :D


2012-04-26 @ 18:57:33
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback