12:27

Har lyckats dra på mig en förkyldning så mår sämre idag än igår, men trots det ska jag snart gå ut en sväng.
Tänkte gå bort till Sportlife och höra lite om priser osv och så ska jag försöka hitta ett katthem som jag tror ska ligga ganska nära där jag bor:).
 
Fick en kommentar angående nollningen och hon skrev också att det faktiskt är värt det. Så jag ska kolla hur mycket pengar jag har kvar på kontot och i kontanter och sen försöka få tag på någon av "mammorna". Tror också att det kan vara värt det. Dock kommer pappa, farmor och farfar imorgon med lite prylar, men de kan säkert åka ner på Fredag ändå som det var sagt från början.
 
Nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa mig för staden!
 
Hoppas ni får en fin dag så hörs vi när vi hörs:)
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV/ Precis, sen får man bara hoppas. :)

Jag har jobbat i drygt 2 år, sen jag slutade gymnasiet! Jahaa! Är det något som du sen har jobbat med, eller vill eller så?

Taaaack! Och lycka till själv :D


2012-08-28 @ 14:26:58
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Agnes

Sv: Jo, jag har en katt. Castor heter han, döpte honom efter en karaktär i en barnbok. Jag blev lite snopen när det visade sig att "Castor" betyder bäver på franska, haha!


2012-08-28 @ 19:33:12
URL: http://www.abergquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback